Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 07.11
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
z Ernest and Young, którzy razem z "Rzeczpospolitą" przygotowali ranking, wycenili markę z Lubuskiego na 33 mln 700 tys. zł, a to daje jej 123. miejsce na 180. Co trzeba zrobić, by produkt stał się markowy?
- Stworzyć doskonałą jakość i dbać, by się nie zmieniła. Badać rynek i odpowiadać na jego potrzeby. Zatrudnić grupę specjalistów, którzy wiedzą, co robić, by dana marka była dobrze postrzegana - wylicza Ryszard Jakubiuk, prezes zarządu V&S Luksusowa z Zielonej Góry. Przypomnijmy, że firma kiedyś nazywała się Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych "Polmos". Związanie nazwy przedsiębiorstwa z jej sztandarowym produktem to też zabieg mający na celu lepszą promocję
z Ernest and Young, którzy razem z "Rzeczpospolitą" przygotowali ranking, wycenili markę z Lubuskiego na 33 mln 700 tys. zł, a to daje jej 123. miejsce na 180. Co trzeba zrobić, by produkt stał się markowy? <br>- Stworzyć doskonałą jakość i dbać, by się nie zmieniła. Badać rynek i odpowiadać na jego potrzeby. Zatrudnić grupę specjalistów, którzy wiedzą, co robić, by dana marka była dobrze postrzegana - wylicza Ryszard Jakubiuk, prezes zarządu V&amp;S Luksusowa z Zielonej Góry. Przypomnijmy, że firma kiedyś nazywała się Lubuska Wytwórnia Wódek Gatunkowych "Polmos". Związanie nazwy przedsiębiorstwa z jej sztandarowym produktem to też zabieg mający na celu lepszą promocję
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego