do odbiorcy, a także zachowania ciągłości komunikacji. Ponadto wizualna część przekazu powinna spełniać następujące podstawowe kryteria: <br>1, <br>skutecznie selekcjonować komunikat z tła informacji konkurencyjnych; <br>2, <br>odnosić swe konkretne, związane z opisywaną sytuacją, znaczenie do cech kluczowych produktu, marki lub kolejnych przekazów danej kampanii; <br>3, <br>tworzyć związek znaczeniowy ze sloganem oraz, jeśli to możliwe, także z zawiązaniem i pointą tekstu; <br>4, <br>przy kolejnych ekspozycjach pogłębiać interpretację przekazu; <br>5, <br>odnosić się do odbiorcy lub pozostałych części wiadomości; <br>6, <br>wykorzystywać szybkość percepcji oraz ładunek emocjonalny informacji kodowanych wizualnie; <br>7, <br>opóźniać wysycenie wiadomości poprzez metaforyczność, wieloznaczność lub szybkie ukierunkowanie uwagi odbiorcy na pozostałe części wiadomości; <br>8