Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 14.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
zostaną najpoważniejsze prace przy budowie trasy i mostu Siekierkowskiego. Maszyny drogowe są już powoli wyłączane, bo efektywne prace zaczyna uniemożliwiać coraz większy chłód. W mijającym roku na placu budowy tej największej obecnie stołecznej inwestycji wydarzyło się wiele. Przypominamy najważniejsze fakty.
Za kilka dni minie dokładnie rok od rozpoczęcia budowy płyty jezdni Trasy Siekierkowskiej nad Wałem Miedzeszyńskim. W tej chwili po śródmiejskiej stronie trasy trwa budowa nasypów pod jezdnie w okolicach ul. Czerniakowskiej i Polskiej. Aby podbudowa ulicy była gotowa, potrzeba ponad 60 tys. m sześc. piachu. W tej chwili jest kilka razy mniej.
Objętość nasypów wykonanych dotąd to 236 tys. m
zostaną najpoważniejsze prace przy budowie trasy i mostu Siekierkowskiego. Maszyny drogowe są już powoli wyłączane, bo efektywne prace zaczyna uniemożliwiać coraz większy chłód. W mijającym roku na placu budowy tej największej obecnie stołecznej inwestycji wydarzyło się wiele. Przypominamy najważniejsze fakty.<br>Za kilka dni minie dokładnie rok od rozpoczęcia budowy płyty jezdni Trasy Siekierkowskiej nad Wałem Miedzeszyńskim. W tej chwili po śródmiejskiej stronie trasy trwa budowa nasypów pod jezdnie w okolicach ul. Czerniakowskiej i Polskiej. Aby podbudowa ulicy była gotowa, potrzeba ponad 60 tys. m sześc. piachu. W tej chwili jest kilka razy mniej. <br>Objętość nasypów wykonanych dotąd to 236 tys. m
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego