Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 23.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
sekty 853-52-22.



Wisłostrada schodzi pod ziemię

Ponad 186 mln zł ma kosztować budowa tunelu wzdłuż Wisły, w którym zostaną schowane dwie jezdnie Wisłostrady. Na powierzchni zostanie sześć hektarów wolnej przestrzeni.
Strumienie pędzących Wisłostradą aut odcinają miasto od Wisły, a spaliny i hałas skutecznie odstraszają od nadwiślańskich spacerów. Szeroka jezdnia, pas zieleni pomiędzy ulicami, zajmują dużo miejsca, które można by wykorzystać inaczej. Dlatego parę lat temu powstała koncepcja, aby pomiędzy mostem kolejowym a ulicą Karową ukryć Wisłostradę w prawie kilometrowej długości tunelu.
Nowa dzielnica
Pod ziemią będą dwie jezdnie po trzy pasy ruchu oddzielone ogniotrwałą ścianą. Przy moście Świętokrzyskim znajdą
sekty 853-52-22. &lt;/&gt;<br> <br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Wisłostrada schodzi pod ziemię&lt;/&gt;<br><br>Ponad 186 mln zł ma kosztować budowa tunelu wzdłuż Wisły, w którym zostaną schowane dwie jezdnie Wisłostrady. Na powierzchni zostanie sześć hektarów wolnej przestrzeni.<br>Strumienie pędzących Wisłostradą aut odcinają miasto od Wisły, a spaliny i hałas skutecznie odstraszają od nadwiślańskich spacerów. Szeroka jezdnia, pas zieleni pomiędzy ulicami, zajmują dużo miejsca, które można by wykorzystać inaczej. Dlatego parę lat temu powstała koncepcja, aby pomiędzy mostem kolejowym a ulicą Karową ukryć Wisłostradę w prawie kilometrowej długości tunelu. <br>Nowa dzielnica<br>Pod ziemią będą dwie jezdnie po trzy pasy ruchu oddzielone ogniotrwałą ścianą. Przy moście Świętokrzyskim znajdą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego