Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wiążący się z akcentowaniem ekskluzywności różnych produktów, nie był tak istotny, skoro wielu ludzi mogło sobie na te towary pozwolić. Analizując możliwości prowadzenia promocji w skali paneuropejskiej warto przedstawić charakterystykę dotychczasowych kampanii reklamowych i przewidywanych zmian.
Dane tabl. 74 wskazują na to, że prawie połowa przedsiębiorstw nie będzie zmieniać swych kampanii w latach dziewięćdziesiątych. Jest to nieco zastanawiające, lecz można zauważyć, że takie kraje proeksportowe, jak Niemcy i Holandia już wcześniej prowadziły kampanie reklamowe o międzynarodowym charakterze.
Mówiąc o zróżnicowaniu działań reklamowych w skali międzynarodowej warto zwrócić uwagę na różne zasady podejmowania decyzji w korporacjach transnarodowych. Chodzi tu o podział zadań
wiążący się z akcentowaniem ekskluzywności różnych produktów, nie był tak istotny, skoro wielu ludzi mogło sobie na te towary pozwolić. Analizując możliwości prowadzenia promocji w skali paneuropejskiej warto przedstawić charakterystykę dotychczasowych kampanii reklamowych i przewidywanych zmian.<br>Dane tabl. 74 wskazują na to, że prawie połowa przedsiębiorstw nie będzie zmieniać swych kampanii w latach dziewięćdziesiątych. Jest to nieco zastanawiające, lecz można zauważyć, że takie kraje proeksportowe, jak Niemcy i Holandia już wcześniej prowadziły kampanie reklamowe o międzynarodowym charakterze.<br>Mówiąc o zróżnicowaniu działań reklamowych w skali międzynarodowej warto zwrócić uwagę na różne zasady podejmowania decyzji w korporacjach transnarodowych. Chodzi tu o podział zadań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego