Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
dla młodzieży", "nie jest sztywno". Luz ma swoją cenę - "barmanka mogłaby się podszkolić", a "obsługa działa powoli". Przy tym jest "słaba wentylacja, strasznie zadymione", nie ma klimatyzacji, więc otwierają w zimie okna i jest zimno". Niewielkie pocieszenie, że "czasem jest karaoke", lokal "blisko centrum".
PUB HIGHLANDER

"Typowo szkocki wystrój", skórzane kanapy, "wykładzin w szkocką kratę, elegancki bar", po prostu "ekskluzywnie". Bywają "goście Klimczoka", "raczej nobliwi starsi goście", ale i tacy, którzy chcą "wybrać się z dziewczyną w ładne miejsce", bo bar jest "pięknie położony". Można tam wpaść "towarzysko, ale nadaje się też na spotkania biznesowe". Niestety "nie ma szkockiej muzyki, tylko
dla młodzieży", "nie jest sztywno". Luz ma swoją cenę - "barmanka mogłaby się podszkolić", a "obsługa działa powoli". Przy tym jest "słaba wentylacja, strasznie zadymione", nie ma klimatyzacji, więc otwierają w zimie okna i jest zimno". Niewielkie pocieszenie, że "czasem jest karaoke", lokal "blisko centrum".<br>PUB HIGHLANDER<br>&lt;gap&gt;<br>"Typowo szkocki wystrój", skórzane kanapy, "wykładzin w szkocką kratę, elegancki bar", po prostu "ekskluzywnie". Bywają "goście Klimczoka", "raczej nobliwi starsi goście", ale i tacy, którzy chcą "wybrać się z dziewczyną w ładne miejsce", bo bar jest "pięknie położony". Można tam wpaść "towarzysko, ale nadaje się też na spotkania biznesowe". Niestety "nie ma szkockiej muzyki, tylko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego