Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Stopień tego prawdopodobieństwa jest w znacznej mierze określany jakością oraz częstotliwością efektywnego dotarcia do odbiorcy komunikatów reklamowych. Kreując więc wpływ reklamy na proces decyzji, należy zadbać o zwiększenie dostępności tych kategorii, które w sytuacji zakupu sprzyjać będą ukierunkowaniu ostatecznego wyboru, zgodnie z intencją nadawcy komunikatu.
Drugim, oprócz wpływu kategorii dostępności, kardynalnym dla analizy związku reklamy z podejmowaniem decyzji o zakupie czynnikiem, jest tak zwany efekt ekspozycji opisany przez Roberta Zajonca. Wiąże się on z wpływem częstotliwości kontaktu z obiektem lub informacjami o nim na proces powstawania ocen odnoszących się do tego obiektu. Rozpoznawanie oraz identyfikowanie go jako fakt znany powoduje powstawanie
Stopień tego prawdopodobieństwa jest w znacznej mierze określany jakością oraz częstotliwością efektywnego dotarcia do odbiorcy komunikatów reklamowych. Kreując więc wpływ reklamy na proces decyzji, należy zadbać o zwiększenie dostępności tych kategorii, które w sytuacji zakupu sprzyjać będą ukierunkowaniu ostatecznego wyboru, zgodnie z intencją nadawcy komunikatu. <br>Drugim, oprócz wpływu kategorii dostępności, kardynalnym dla analizy związku reklamy z podejmowaniem decyzji o zakupie czynnikiem, jest tak zwany efekt ekspozycji opisany przez Roberta Zajonca. Wiąże się on z wpływem częstotliwości kontaktu z obiektem lub informacjami o nim na proces powstawania ocen odnoszących się do tego obiektu. Rozpoznawanie oraz identyfikowanie go jako fakt znany powoduje powstawanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego