Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
Badania przeprowadzono przy pomocy metody ankietowej wśród 2040 konsumentów RFN. Ocena szans reklamy była pozytywna, czego potwierdzeniem jest także fakt, że firmy RFN wydatkują na reklamę związaną ze sportem sumę ok. 300 mln DM rocznie. Suma ta jest ponad dwukrotnie wyższa, niż wynoszą łączne dochody klubów Bundesligi z. tytułu sprzedaży kart wstępu na mecze piłki nożnej.
Na przykład jedna z firm, która szczególną wagę przykłada do tej formy reklamy - G. Mast KG produkująca likier sprzedawany pod marką "Jagermeister" wydatkuje rocznie na reklamę sportową ok. 5 mln DM, co stanowi 18% jej budżetu reklamowego. Firma ta finansuje działalność 2 klubów Bundesligi w RFN
Badania przeprowadzono przy pomocy metody ankietowej wśród 2040 konsumentów RFN. Ocena szans reklamy była pozytywna, czego potwierdzeniem jest także fakt, że firmy RFN wydatkują na reklamę związaną ze sportem sumę ok. 300 mln DM rocznie. Suma ta jest ponad dwukrotnie wyższa, niż wynoszą łączne dochody klubów Bundesligi z. tytułu sprzedaży kart wstępu na mecze piłki nożnej. <br>Na przykład jedna z firm, która szczególną wagę przykłada do tej formy reklamy - G. Mast KG produkująca likier sprzedawany pod marką "Jagermeister" wydatkuje rocznie na reklamę sportową ok. 5 mln DM, co stanowi 18% jej budżetu reklamowego. Firma ta finansuje działalność 2 klubów Bundesligi w RFN
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego