Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
montowanych samochodach osobowych wynosił 30%, a w ciężarowych 60%. Utworzenie sieci 39 dealerów.
1991 r. - General Motors otwiera Biuro Informacji Technicznej i rozpoczyna sprzedaż oraz obsługę samochodów marki Opel.
1992 r. - GM Poland, jako pierwsza firma w Polsce, rozpoczyna tzw. "Zieloną Kampanię", oferując bez dodatkowych opłat wyłącznie samochody wyposażone w katalizator spalin. Sprzedano łącznie 3341 samochodów.
1993 r. - GM Poland jako pierwszy w Polsce wprowadza program pomocy drogowej tzw. Assistance. Przez rok nabywcy nowych modeli Opla mogą korzystać z bezpłatnej pomocy drogowej.
1993 r. - GM Poland jako pierwsza firma samochodowa w Polsce oferuje klientom bezpłatne jazdy próbne autami Opel Corsa. Sprzedano
montowanych samochodach osobowych wynosił 30%, a w ciężarowych 60%. Utworzenie sieci 39 dealerów.<br>1991 r. - General Motors otwiera Biuro Informacji Technicznej i rozpoczyna sprzedaż oraz obsługę samochodów marki Opel.<br>1992 r. - GM Poland, jako pierwsza firma w Polsce, rozpoczyna tzw. "Zieloną Kampanię", oferując bez dodatkowych opłat wyłącznie samochody wyposażone w katalizator spalin. Sprzedano łącznie 3341 samochodów.<br>1993 r. - GM Poland jako pierwszy w Polsce wprowadza program pomocy drogowej tzw. Assistance. Przez rok nabywcy nowych modeli Opla mogą korzystać z bezpłatnej pomocy drogowej.<br>1993 r. - GM Poland jako pierwsza firma samochodowa w Polsce oferuje klientom bezpłatne jazdy próbne autami Opel Corsa. Sprzedano
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego