Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 6.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
koleją, w jakich godzinach napięcie w trakcji będzie można zmniejszyć, a w jakich, jeśli będzie to możliwe, wyłączyć. Już po otwarciu południowej części wiaduktu, czyli jezdni prowadzącej w stronę centrum, samochody osobowe będą mogły jeździć po nim z prędkością 40 km na godzinę, autobusy dwa razy wolniej. Ciężarówki nadal będą kierowane na objazdy. Choć na razie miasto wybrało ofertę WPM "Mosty", to formalnie umowa nie została jeszcze podpisana. Zarząd Warszawy zwrócił się do Urzędu Zamówień Publicznych o zwolnienie z obowiązku organizowania przetargu nieograniczonego w normalnym trybie, gdyż trwałoby to dużo dłużej, a wiadukt musiałby być zamknięty. Miasto zorganizowało więc tzw. negocjacje
koleją, w jakich godzinach napięcie w trakcji będzie można zmniejszyć, a w jakich, jeśli będzie to możliwe, wyłączyć. Już po otwarciu południowej części wiaduktu, czyli jezdni prowadzącej w stronę centrum, samochody osobowe będą mogły jeździć po nim z prędkością 40 km na godzinę, autobusy dwa razy wolniej. Ciężarówki nadal będą kierowane na objazdy. Choć na razie miasto wybrało ofertę WPM "Mosty", to formalnie umowa nie została jeszcze podpisana. Zarząd Warszawy zwrócił się do Urzędu Zamówień Publicznych o zwolnienie z obowiązku organizowania przetargu nieograniczonego w normalnym trybie, gdyż trwałoby to dużo dłużej, a wiadukt musiałby być zamknięty. Miasto zorganizowało więc tzw. negocjacje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego