Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Sucha karma Konserwa
Belamy 01 10
Bonzo 02 11
Canis 03 12
Cesar 04 13
Chappi 05 14
Friskies 06 15
Frolic 07 16
Pedigree 08 17
Pupil 09 18
Inne 97 98


5
TY I TWÓJ DOM
W celu lepszego zrozumienia przez producentów oczekiwań konsumentów jest ważne aby wiedzieli kim są osoby kupujące ich produkty. Poniższy rozdział pomoże im zrozumieć Państwa preferencje i potrzeby. Jeśli z jakichkolwiek powodów woli Pan(i) nie odpowiadać na któreś z poniższych pytań proszę zostawić pustą kratkę i przejść do następnego. Nawet jeśli nie wypełnicie Państwo wszystkich punktów to i tak Wasza odpowiedź będzie dla nas
Sucha karma Konserwa<br>Belamy 01 10<br>Bonzo 02 11<br>Canis 03 12<br>Cesar 04 13<br>Chappi 05 14<br>Friskies 06 15<br>Frolic 07 16<br>Pedigree 08 17<br>Pupil 09 18<br>Inne 97 98<br><br>&lt;gap&gt;<br>5<br>&lt;tit&gt;TY I TWÓJ DOM&lt;/&gt;<br>W celu lepszego zrozumienia przez producentów oczekiwań konsumentów jest ważne aby wiedzieli kim są osoby kupujące ich produkty. Poniższy rozdział pomoże im zrozumieć Państwa preferencje i potrzeby. Jeśli z jakichkolwiek powodów woli Pan(i) nie odpowiadać na któreś z poniższych pytań proszę zostawić pustą kratkę i przejść do następnego. Nawet jeśli nie wypełnicie Państwo wszystkich punktów to i tak Wasza odpowiedź będzie dla nas
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego