Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Pani
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1993
często dzięki elementom folkloru charakterystycznego dla kraju zaproszonych gości. Żywo i owocnie współpracuje z targami Karl Lagerfeld, który wiele uwagi poświęca znanej firmie odzieżowej Steilmanna. Przegląda projekty, doradza wybór wzorów, sugeruje kolory, jak również sam projektuje. W ten sposób wywiera niemały wpływ na to, w co i jak ubiera swoje klientki House of Steilmann.
Lata spędzone we Francji sprawiły, że Karl Lagerfeld przesiąkł do szpiku kości francuskim widzeniem mody. Lubi, aby była ona lekka, bezpretensjonalna i stylowa. Widoczne na zdjęciach, a projektowane pod jego kierunkiem sukienki w drobne kwiatki (ze znakiem firmowym Steilmanna) są dalekim echem ubioru prowansalskich wieśniaczek - kobiet znanych
często dzięki elementom folkloru charakterystycznego dla kraju zaproszonych gości. Żywo i owocnie współpracuje z targami Karl Lagerfeld, który wiele uwagi poświęca znanej firmie odzieżowej Steilmanna. Przegląda projekty, doradza wybór wzorów, sugeruje kolory, jak również sam projektuje. W ten sposób wywiera niemały wpływ na to, w co i jak ubiera swoje klientki House of Steilmann.<br> Lata spędzone we Francji sprawiły, że Karl Lagerfeld przesiąkł do szpiku kości francuskim widzeniem mody. Lubi, aby była ona lekka, bezpretensjonalna i stylowa. Widoczne na zdjęciach, a projektowane pod jego kierunkiem sukienki w drobne kwiatki (ze znakiem firmowym Steilmanna) są dalekim echem ubioru prowansalskich wieśniaczek - kobiet znanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego