Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
codziennego, procesów rządzących światem, obyczajowości czy architektury.
Kierowanie rozgrywką wymaga od Mistrza ciągłej kontroli poczynań graczy. To on jest odpowiedzialny za całą zabawę.
Do rozstrzygania wszystkich kwestii w grze służą kostki. Najbardziej rozpowszechnione, sześciościenne, prawie nie są używane. Bardziej popularne są dziesięcio-, ośmio- i czterościenne. Za pomocą kombinacji dwóch dziesięciościennych kości, można na przykład uzyskać procentową szansę powodzenia danego przedsięwzięcia lub zamiaru. Wśród graczy rzut kostką uznawany jest za werdykt ostateczny i nie podlega dyskusji.
Po każdej rozgrywce, Mistrz Ceremonii za specjalne osiągnięcia nagradza swych graczy punktami doświadczenia. Określają one konkretne możliwości poszczególnych postaci, takie jak siła, szybkość, odporność na zmęczenie
codziennego, procesów rządzących światem, obyczajowości czy architektury.<br>Kierowanie rozgrywką wymaga od Mistrza ciągłej kontroli poczynań graczy. To on jest odpowiedzialny za całą zabawę.<br>Do rozstrzygania wszystkich kwestii w grze służą kostki. Najbardziej rozpowszechnione, sześciościenne, prawie nie są używane. Bardziej popularne są dziesięcio-, ośmio- i czterościenne. Za pomocą kombinacji dwóch dziesięciościennych kości, można na przykład uzyskać procentową szansę powodzenia danego przedsięwzięcia lub zamiaru. Wśród graczy rzut kostką uznawany jest za werdykt ostateczny i nie podlega dyskusji.<br>Po każdej rozgrywce, Mistrz Ceremonii za specjalne osiągnięcia nagradza swych graczy punktami doświadczenia. Określają one konkretne możliwości poszczególnych postaci, takie jak siła, szybkość, odporność na zmęczenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego