Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 21
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
Katolickiego" nr 92/95).


Ewa Nowakowska

Radio trzeciej drogi

Co decyduje o sukcesie rozgłośni radiowej? Z reguły jest to splot wielu czynników: przywiązania słuchaczy do określonej stacji, zasięgu nadajników, indywidualności i osobowości dziennikarzy oraz prezenterów i wielu innych. Ale najważniejsze wydaje się znalezienie odpowiedniego pomysłu na to, co i dla kogo chce się nadawać. Debiutujące w 1990 roku "Radio dla Ciebie" także stanęło przed tym pytaniem. A - wbrew pozorom - odpowiedź na nie wcale nie była prosta. Był to bowiem okres, gdy nowe rozgłośnie powstawały jak grzyby po deszczu, a rywalizacja o względy słuchaczy przybrała nie spotykane dotychczas rozmiary. Powstał dylemat. Czy ścigać
Katolickiego" nr 92/95). &lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;au&gt;Ewa Nowakowska &lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Radio trzeciej drogi&lt;/&gt;<br><br> Co decyduje o sukcesie rozgłośni radiowej? Z reguły jest to splot wielu czynników: przywiązania słuchaczy do określonej stacji, zasięgu nadajników, indywidualności i osobowości dziennikarzy oraz prezenterów i wielu innych. Ale najważniejsze wydaje się znalezienie odpowiedniego pomysłu na to, co i dla kogo chce się nadawać. Debiutujące w 1990 roku "Radio dla Ciebie" także stanęło przed tym pytaniem. A - wbrew pozorom - odpowiedź na nie wcale nie była prosta. Był to bowiem okres, gdy nowe rozgłośnie powstawały jak grzyby po deszczu, a rywalizacja o względy słuchaczy przybrała nie spotykane dotychczas rozmiary. Powstał dylemat. Czy ścigać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego