Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
naprawdę super". Nadaje się na "biznesowe spotkanie", "romantyczną kolację we dwoje" albo inne "specjalne okazje". To w ogóle "miejsce dla ludzi mających spore wymagania". "Jedzenie wspaniałe i podane pięknie". ""Koniecznie trzeb spróbować "kwaśnicy na żeberku", "smażonego oscypka i pierogów". Raczej "nie na studencką kieszeń", tylko dla "przynajmniej średnio zamożnych", bo "kolacja we dwoje to minimum 100 zł i to bez ekscesów". Przychodzi dużo turystów z tych, "co jeszcze ich nie stać na Litwor", czyli najdroższy lokal w Zakopanem.

KOLOROWA

"Dobre miejsce na dobrą pizzę", nawet jeśli czasem "trzeba czekać na miejsce". "Każdy był tu chociaż raz", bo jakoś "przyciąga". "Można się
naprawdę super". Nadaje się na "biznesowe spotkanie", "romantyczną kolację we dwoje" albo inne "specjalne okazje". To w ogóle "miejsce dla ludzi mających spore wymagania". "Jedzenie wspaniałe i podane pięknie". ""Koniecznie trzeb spróbować "kwaśnicy na żeberku", "smażonego oscypka i pierogów". Raczej "nie na studencką kieszeń", tylko dla "przynajmniej średnio zamożnych", bo "kolacja we dwoje to minimum 100 zł i to bez ekscesów". Przychodzi dużo turystów z tych, "co jeszcze ich nie stać na Litwor", czyli najdroższy lokal w Zakopanem.<br>&lt;gap&gt;<br>KOLOROWA<br>&lt;gap&gt;<br>"Dobre miejsce na dobrą pizzę", nawet jeśli czasem "trzeba czekać na miejsce". "Każdy był tu chociaż raz", bo jakoś "przyciąga". "Można się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego