Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
o mediach publicznych: personalia, personalia i nasza, byle oczywiście piękna, obecność na ekranie.

Sposób myślenia, który nie pozwala na zajęcie się sprawami kluczowymi. A więc, po pierwsze sposobem zbierania abonamentu (a nie tylko doskonaleniem metody istniejącej) i jego podziałem. Być może powinny być z niego finansowane także programy misyjne stacji komercyjnych. Po drugie - ewentualną prywatyzacją któregoś z programów TVP, gdyż cztery dość podobne anteny to jednak dużo. Wreszcie - strukturą mediów publicznych. Dlaczego musi być aż 19 spółek radiowych i telewizyjnych z setką członków rad nadzorczych, dlaczego marnotrawić na to publiczne pieniądze?

Media publiczne powinny mieć abonamentowe wsparcie. To wszystko przedyskutowano już
o mediach publicznych: personalia, personalia i nasza, byle oczywiście piękna, obecność na ekranie.<br><br>Sposób myślenia, który nie pozwala na zajęcie się sprawami kluczowymi. A więc, po pierwsze sposobem zbierania abonamentu (a nie tylko doskonaleniem metody istniejącej) i jego podziałem. Być może powinny być z niego finansowane także programy misyjne stacji komercyjnych. Po drugie - ewentualną prywatyzacją któregoś z programów TVP, gdyż cztery dość podobne anteny to jednak dużo. Wreszcie - strukturą mediów publicznych. Dlaczego musi być aż 19 spółek radiowych i telewizyjnych z setką członków rad nadzorczych, dlaczego marnotrawić na to publiczne pieniądze?<br><br>Media publiczne powinny mieć abonamentowe wsparcie. To wszystko przedyskutowano już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego