Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w ramach systemu certyfikacji Francuskiego Stowarzyszenia Normalizacji ANFOR - Association FranBaise de Normalisation przy współpracy z przedstawicielami przemysłu, ochrony środowiska, organizacji handlowych i konsumentów.
Francuski znak ekologiczny wskazuje, podobnie jak "Błękitny Anioł" w RFN, że produkt jest przyjazny dla środowiska, lecz zasady jego przyznawania są inne. Podstawą oceny i decyzji jest kompleksowa analiza wszystkich czynników oddziałujących na środowisko podczas całego cyklu życia produktu. System francuski jest uważany za bardziej wymagający i skomplikowany oraz wiąże się z wyższymi kosztami.
Inną inicjatywą w tym względzie, podjętą przez grupę państw Rady Nordyckiej (Finlandia, Dania, Norwegia i Szwecja), jest wprowadzenie we wrześniu 1989r. systemu oznakowania produktów
w ramach systemu certyfikacji Francuskiego Stowarzyszenia Normalizacji ANFOR - Association FranBaise de Normalisation przy współpracy z przedstawicielami przemysłu, ochrony środowiska, organizacji handlowych i konsumentów.<br>Francuski znak ekologiczny wskazuje, podobnie jak "Błękitny Anioł" w RFN, że produkt jest przyjazny dla środowiska, lecz zasady jego przyznawania są inne. Podstawą oceny i decyzji jest kompleksowa analiza wszystkich czynników oddziałujących na środowisko podczas całego cyklu życia produktu. System francuski jest uważany za bardziej wymagający i skomplikowany oraz wiąże się z wyższymi kosztami.<br>Inną inicjatywą w tym względzie, podjętą przez grupę państw Rady Nordyckiej (Finlandia, Dania, Norwegia i Szwecja), jest wprowadzenie we wrześniu 1989r. systemu oznakowania produktów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego