Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
konkurowania z lokalnymi dostawcami dzięki korzyściom skali oraz w szansie uniknięcia bezpośredniej konfrontacji z dużymi transnarodowymi koncernami.
Dokładniejsze cechy tej strategii to: koncentrowanie się na wybranej specjalizacji, która jest wykorzystywana w skali globalnej, unikanie bezpośredniej konfrontacji z gigantami działającymi w skali globalnej i osiągającymi duże udziały rynkowe, wykorzystywanie możliwości dostarczania komplementarnych produktów w stosunku do wyrobów wielkich firm światowych, częste tworzenie aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami. Globalna specjalizacja, która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej efektywne dla działań w dużej skali na wielu rynkach, jest to szansa dla firm działających
konkurowania z lokalnymi dostawcami dzięki korzyściom skali oraz w szansie uniknięcia bezpośredniej konfrontacji z dużymi transnarodowymi koncernami.<br>Dokładniejsze cechy tej strategii to: koncentrowanie się na wybranej specjalizacji, która jest wykorzystywana w skali globalnej, unikanie bezpośredniej konfrontacji z gigantami działającymi w skali globalnej i osiągającymi duże udziały rynkowe, wykorzystywanie możliwości dostarczania komplementarnych produktów w stosunku do wyrobów wielkich firm światowych, częste tworzenie aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami. Globalna specjalizacja, która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej efektywne dla działań w dużej skali na wielu rynkach, jest to szansa dla firm działających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego