Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
charakter wiążący się ze sposobem przekazywania wiadomości i ich odmienną efektywnością w informowaniu o celach zakładanych w strategii rynkowej.
Mianem public relations określa się działanie, zmierzające do wywołania w środowisku, w jakim funkcjonuje przedsiębiorstwo, przekonania, że cele tego przedsiębiorstwa są zgodne z interesami otoczenia. Dla public relations charakterystyczne są sposoby komunikowania się oparte na bezpośrednim kontakcie oraz takie, które zbliżone są do form publicystycznych w wypadku korzystania ze środków masowego przekazu. Promocja obejmuje też swym zakresem sponsoring oraz działalność charytatywną. Akwizycja definiowana jest jako słowna prezentacja towaru lub usługi w toku rozmowy z jednym lub wieloma potencjalnymi nabywcami w celu doprowadzenia do
charakter wiążący się ze sposobem przekazywania wiadomości i ich odmienną efektywnością w informowaniu o celach zakładanych w strategii rynkowej. <br>Mianem public relations określa się działanie, zmierzające do wywołania w środowisku, w jakim funkcjonuje przedsiębiorstwo, przekonania, że cele tego przedsiębiorstwa są zgodne z interesami otoczenia. Dla public relations charakterystyczne są sposoby komunikowania się oparte na bezpośrednim kontakcie oraz takie, które zbliżone są do form publicystycznych w wypadku korzystania ze środków masowego przekazu. Promocja obejmuje też swym zakresem sponsoring oraz działalność charytatywną. Akwizycja definiowana jest jako słowna prezentacja towaru lub usługi w toku rozmowy z jednym lub wieloma potencjalnymi nabywcami w celu doprowadzenia do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego