Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
prawa i norm jakości.
Z inicjatywy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów niemiecka niezależna Fundacja Warentest przebadała kilka grup polskich produktów. Wszystkie zostały ocenione pod kątem znacznie ostrzejszych kryteriów, niż wynikające wprost z przepisów i norm. Takie są też priorytety w zakresie działania na rzecz wzmocnienia pozycji najsłabszych uczestników rynku; nie koncentrują się jedynie na wdrażaniu przepisów prawa, ale zapewnieniu im dostępu do rzetelnej informacji na temat oferowanych przez przedsiębiorców towarów i usług.
Zagwarantowanie polskim konsumentom właściwej pozycji rynkowej możliwe będzie m.in. dzięki powstaniu w Polsce niezależnej instytucji badawczej na wzór niemieckiej Fundacji Warentest czy angielskiej Consumers' Association. Jej misją byłoby
prawa i norm jakości.<br>Z inicjatywy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów niemiecka niezależna Fundacja Warentest przebadała kilka grup polskich produktów. Wszystkie zostały ocenione pod kątem znacznie ostrzejszych kryteriów, niż wynikające wprost z przepisów i norm. Takie są też priorytety w zakresie działania na rzecz wzmocnienia pozycji najsłabszych uczestników rynku; nie koncentrują się jedynie na wdrażaniu przepisów prawa, ale zapewnieniu im dostępu do rzetelnej informacji na temat oferowanych przez przedsiębiorców towarów i usług.<br>Zagwarantowanie polskim konsumentom właściwej pozycji rynkowej możliwe będzie m.in. dzięki powstaniu w Polsce niezależnej instytucji badawczej na wzór niemieckiej Fundacji Warentest czy angielskiej Consumers' Association. Jej misją byłoby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego