Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wartości materialnych aktywów.

Przedsiębiorstwo działające na takim międzynarodowym rynku, jak wielki rynek Unii Europejskiej, musi dużą wagę przykładać do odpowiedniego brzmienia marki, tak aby można było stosować ją w 15 krajach. Oto najważniejsze zagrożenia: marki nowych innowacyjnych produktów są banalne i nie akcentują tych cech, pojawiają się problemy prawne, nazwa koncentruje się na cechach, które tracą na znaczeniu w miarę upływu czasu, nowa marka jest zbyt łatwa do podrobienia przez imitatorów, brzmienie marki ma niewłaściwe skojarzenia w niektórych językach - np. samochód Fiat 127 miał początkowo markę Rustica, co brzmiało atrakcyjnie we Włoszech, ale w Wielkiej Brytanii kojarzyłoby się z rdzą (rust
wartości materialnych aktywów.<br><br>Przedsiębiorstwo działające na takim międzynarodowym rynku, jak wielki rynek Unii Europejskiej, musi dużą wagę przykładać do odpowiedniego brzmienia marki, tak aby można było stosować ją w 15 krajach. Oto najważniejsze zagrożenia: marki nowych innowacyjnych produktów są banalne i nie akcentują tych cech, pojawiają się problemy prawne, nazwa koncentruje się na cechach, które tracą na znaczeniu w miarę upływu czasu, nowa marka jest zbyt łatwa do podrobienia przez imitatorów, brzmienie marki ma niewłaściwe skojarzenia w niektórych językach - np. samochód Fiat 127 miał początkowo markę Rustica, co brzmiało atrakcyjnie we Włoszech, ale w Wielkiej Brytanii kojarzyłoby się z rdzą (rust
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego