Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 23.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
nam przywrócić ruch w Alejach. - Są dwie możliwości wzmocnienia wiaduktu: położenie drewnianych bali, bądź stalowych płyt - mówi dyrektor Zarządu Dróg Miejskich Tomasz Szawłowski. - Zastosowanie drewnianych bali podniesie poziom jezdni i trzeba będzie poprawić nasypy. Natomiast w przypadku stalowych płyt ich zakotwiczenie wymaga dużej pracy pod wiaduktem, tuż nad torami i konieczne byłoby częste wstrzymywanie ruchu pociągów. O tym, które z rozwiązań wybierzemy, zadecyduje przetarg. Bez względu na zastosowaną metodę ruch poprowadzony zostanie czterema pasami (po dwa w obie strony). Po tymczasowym wiadukcie nie będą mogły jeździć ciężarówki, a samochody osobowe i autobusy obowiązywać będzie ograniczenie prędkości (do 40 km/h dla
nam przywrócić ruch w Alejach. - Są dwie możliwości wzmocnienia wiaduktu: położenie drewnianych bali, bądź stalowych płyt - mówi dyrektor Zarządu Dróg Miejskich Tomasz Szawłowski. - Zastosowanie drewnianych bali podniesie poziom jezdni i trzeba będzie poprawić nasypy. Natomiast w przypadku stalowych płyt ich zakotwiczenie wymaga dużej pracy pod wiaduktem, tuż nad torami i konieczne byłoby częste wstrzymywanie ruchu pociągów. O tym, które z rozwiązań wybierzemy, zadecyduje przetarg. Bez względu na zastosowaną metodę ruch poprowadzony zostanie czterema pasami (po dwa w obie strony). Po tymczasowym wiadukcie nie będą mogły jeździć ciężarówki, a samochody osobowe i autobusy obowiązywać będzie ograniczenie prędkości (do 40 km/h dla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego