Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
mają tendencje do zmniejszania się. Może to się odnosić zarówno do udziału w zagranicznym rynku zbytu, jak i do rynku krajowego danej firmy. Otóż jeśli przedsiębiorstwo z kraju Unii Europejskiej zajmowało przez pewien czas dominującą pozycję na swym rynku krajowym, to w wyniku liberalizacji obrotów może ją stracić na rzecz konkurentów z innych krajów UE. Przykładowo, gdyby jakieś przedsiębiorstwo niemieckie w rezultacie wspomnianych procesów integracyjnych straciło udziały w rynku RFN, byłoby wówczas zmuszone do rozwijania działalności na innych rynkach i tam rozbudowywania swej pozycji rynkowej.
Przedsiębiorstwa, które mają duży udział w rynku, gdzie jest wysoki poziom cen, mogą znaleźć się w
mają tendencje do zmniejszania się. Może to się odnosić zarówno do udziału w zagranicznym rynku zbytu, jak i do rynku krajowego danej firmy. Otóż jeśli przedsiębiorstwo z kraju Unii Europejskiej zajmowało przez pewien czas dominującą pozycję na swym rynku krajowym, to w wyniku liberalizacji obrotów może ją stracić na rzecz konkurentów z innych krajów UE. Przykładowo, gdyby jakieś przedsiębiorstwo niemieckie w rezultacie wspomnianych procesów integracyjnych straciło udziały w rynku RFN, byłoby wówczas zmuszone do rozwijania działalności na innych rynkach i tam rozbudowywania swej pozycji rynkowej.<br>Przedsiębiorstwa, które mają duży udział w rynku, gdzie jest wysoki poziom cen, mogą znaleźć się w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego