Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
celów finansowych oznacza, że przedsiębiorstwo ustalając cenę dąży głównie do tego, by jej poziom umożliwiał osiągnięcie takich celów, jak szybki dochód ze sprzedaży w możliwie krótkim czasie, wysoki przyszły dochód albo też stałość dochodów ze sprzedaży.
Orientacja na konkurencję wiąże się z koniecznością ustalenia pozycji firmy w stosunku do najbliższych konkurentów i określeniu własnej ceny na poziomie takim samym, niższym lub wyższym od konkurencji.
Orientacja na nabywców polega na tym, że zwraca się szczególną uwagę na reakcję kupujących na poziom ceny i skłonność do akceptowania różnych cen. Wiąże się to ściśle z cenową elastycznością popytu.
Przy podejmowaniu decyzji cenowych przedsiębiorcy muszą
celów finansowych oznacza, że przedsiębiorstwo ustalając cenę dąży głównie do tego, by jej poziom umożliwiał osiągnięcie takich celów, jak szybki dochód ze sprzedaży w możliwie krótkim czasie, wysoki przyszły dochód albo też stałość dochodów ze sprzedaży.<br>Orientacja na konkurencję wiąże się z koniecznością ustalenia pozycji firmy w stosunku do najbliższych konkurentów i określeniu własnej ceny na poziomie takim samym, niższym lub wyższym od konkurencji.<br>Orientacja na nabywców polega na tym, że zwraca się szczególną uwagę na reakcję kupujących na poziom ceny i skłonność do akceptowania różnych cen. Wiąże się to ściśle z cenową elastycznością popytu.<br>Przy podejmowaniu decyzji cenowych przedsiębiorcy muszą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego