Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tych produktów na poszczególnych rynkach; poziom cen na różnych rynkach jest bowiem związany z pozycją produktów w porównaniu z dobrami konkurencyjnymi i obniżanie cen może być takim zagrożeniem, konflikty między filiami korporacji na różnych rynkach, zakłócenie powiązań między producentami a ich tradycyjnymi dystrybutorami - ci ostatni tracą część dochodów na rzecz konkurentów prowadzących import równoległy.
W takiej sytuacji producenci próbują bronić się przed stratami wynikającymi z różnic cen na różnych rynkach europejskich. Jednak przede wszystkim muszą oni uzyskać informacje, czy ich produkty występują na "szarych rynkach" i które z nich są najbardziej zagrożone.
Producenci powinni uzyskać informacje pozwalające ustalić: który z wymienionych
tych produktów na poszczególnych rynkach; poziom cen na różnych rynkach jest bowiem związany z pozycją produktów w porównaniu z dobrami konkurencyjnymi i obniżanie cen może być takim zagrożeniem, konflikty między filiami korporacji na różnych rynkach, zakłócenie powiązań między producentami a ich tradycyjnymi dystrybutorami - ci ostatni tracą część dochodów na rzecz konkurentów prowadzących import równoległy.<br>W takiej sytuacji producenci próbują bronić się przed stratami wynikającymi z różnic cen na różnych rynkach europejskich. Jednak przede wszystkim muszą oni uzyskać informacje, czy ich produkty występują na "szarych rynkach" i które z nich są najbardziej zagrożone.<br>Producenci powinni uzyskać informacje pozwalające ustalić: który z wymienionych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego