Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
ilości i cenie akceptowanej przez konsumentów. Jednak nie zapominajmy, że to model teoretyczny.
W praktyce, tworząc biznes plan należy patrzeć na rynek jak środowisko dynamiczne, ciągle zmieniane przez działania konkurencji. To nasza konkurencja oraz to, jak ją rozumiemy wyznacza i określa rynek, na którym działamy.
Dwie firmy o podobnym profilu, konkurujące ze sobą w pewnych aspektach mogą w różny sposób rozumieć rynek. Na przykład dla sklepu czynnego w regularnych godzinach konkurencją są punkty usytuowane w odległości spaceru czy kilkuminutowego przejazdu autobusem. Konkurencja tak ma charakter regionalny. Jeżeli sklep otworzy usługę dowozu do domu, wtedy jej rynek obejmuje zupełnie inny obszar. Może
ilości i cenie akceptowanej przez konsumentów. Jednak nie zapominajmy, że to model teoretyczny.<br>W praktyce, tworząc biznes plan należy patrzeć na rynek jak środowisko dynamiczne, ciągle zmieniane przez działania konkurencji. To nasza konkurencja oraz to, jak ją rozumiemy wyznacza i określa rynek, na którym działamy.<br>Dwie firmy o podobnym profilu, konkurujące ze sobą w pewnych aspektach mogą w różny sposób rozumieć rynek. Na przykład dla sklepu czynnego w regularnych godzinach konkurencją są punkty usytuowane w odległości spaceru czy kilkuminutowego przejazdu autobusem. Konkurencja tak ma charakter regionalny. Jeżeli sklep otworzy usługę dowozu do domu, wtedy jej rynek obejmuje zupełnie inny obszar. Może
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego