Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
podobne do systemu francuskiego, gdyż bierze się pod uwagę cały cykl życia produktu, a w dodatku kryteria oceny poszczególnych wyrobów są ustalane przez kraj najbardziej zaawansowany w ich produkcji.
W Wielkiej Brytanii nie ma krajowego znaku ekologicznego, rząd popiera działania Unii Europejskiej w tym zakresie. Istnieje jednak tzw. ruch zielonej konsumpcji. Wynikiem działalności tego ruchu jest wzrost świadomości proekologicznej społeczeństwa i przywiązywanie coraz większego znaczenia do nabywania produktów ekologicznych. Wobec braku systemu ogólnokrajowego wiele punktów sprzedaży detalicznej, głównie supermarketów, stosuje swoje własne oznakowania.
Jak już wspomniano wcześniej, w marcu 1992 r. Rada Wspólnot Europejskich przyjęła dyrektywę o wprowadzeniu europejskiego systemu znakowania
podobne do systemu francuskiego, gdyż bierze się pod uwagę cały cykl życia produktu, a w dodatku kryteria oceny poszczególnych wyrobów są ustalane przez kraj najbardziej zaawansowany w ich produkcji.<br>W Wielkiej Brytanii nie ma krajowego znaku ekologicznego, rząd popiera działania Unii Europejskiej w tym zakresie. Istnieje jednak tzw. ruch zielonej konsumpcji. Wynikiem działalności tego ruchu jest wzrost świadomości proekologicznej społeczeństwa i przywiązywanie coraz większego znaczenia do nabywania produktów ekologicznych. Wobec braku systemu ogólnokrajowego wiele punktów sprzedaży detalicznej, głównie supermarketów, stosuje swoje własne oznakowania.<br>Jak już wspomniano wcześniej, w marcu 1992 r. Rada Wspólnot Europejskich przyjęła dyrektywę o wprowadzeniu europejskiego systemu znakowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego