Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
niezwykle silny. Dodatkowymi czynnikami sprzyjającymi tej tendencji są zanikające bariery przepływu kapitału, dawniej ograniczające takie transakcje. Wprowadzenie wspólnej waluty - euro będzie miało także istotny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw i ich strategie w tym względzie. Temat ten poruszymy dokładniej w dalszej części pracy.

2.5. Nabywcy i tendencje w sferze konsumpcji

2.5.1. Tendencje demograficzne i konsumpcja

Analizę uwarunkowań demograficznych działań marketingowych przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej należy zacząć od przedstawienia tego zagadnienia od strony ilościowej, czyli z punktu widzenia liczby ludności, jako potencjalnych nabywców. Ważna jest nie tylko obecna wielkość populacji, lecz także tendencje jej wzrostu.
Pokazuje to tabl
niezwykle silny. Dodatkowymi czynnikami sprzyjającymi tej tendencji są zanikające bariery przepływu kapitału, dawniej ograniczające takie transakcje. Wprowadzenie wspólnej waluty - euro będzie miało także istotny wpływ na decyzje cenowe przedsiębiorstw i ich strategie w tym względzie. Temat ten poruszymy dokładniej w dalszej części pracy.<br><br>&lt;tit&gt;2.5. Nabywcy i tendencje w sferze konsumpcji&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;2.5.1. Tendencje demograficzne i konsumpcja&lt;/&gt;<br><br>Analizę uwarunkowań demograficznych działań marketingowych przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej należy zacząć od przedstawienia tego zagadnienia od strony ilościowej, czyli z punktu widzenia liczby ludności, jako potencjalnych nabywców. Ważna jest nie tylko obecna wielkość populacji, lecz także tendencje jej wzrostu.<br>Pokazuje to tabl
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego