Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
poszczególnych produktów

Nie zezwala się na reklamę wyrobów tytoniowych. Reklamowanie napojów alkoholowych jest możliwe, jeśli jest zgodne z następującymi zasadami:
- reklama nie może być adresowana do małoletnich i nikt z występujących
w programie reklamowym w związku z konsumpcją napojów alkoholowych nie powinien wyglądać na osobę małoletnią,
- reklama nie może wiązać konsumpcji alkoholu z tężyzną fizyczną lub prowadzeniem samochodu,
- reklama nie może zawierać stwierdzenia, że alkohol jest środkiem leczniczym, pobudzającym lub uspokajającym, ani też że pomaga rozwiązać osobiste problemy.
- reklama nie powinna zachęcać do nieumiarkowanego spożycia alkoholu ani też przedstawiać abstynencji lub umiarkowania w negatywnym świetle,
- nie powinno się kłaść przesadnego nacisku
poszczególnych produktów&lt;/&gt;<br><br>Nie zezwala się na reklamę wyrobów tytoniowych. Reklamowanie napojów alkoholowych jest możliwe, jeśli jest zgodne z następującymi zasadami:<br>- reklama nie może być adresowana do małoletnich i nikt z występujących<br>w programie reklamowym w związku z konsumpcją napojów alkoholowych nie powinien wyglądać na osobę małoletnią,<br>- reklama nie może wiązać konsumpcji alkoholu z tężyzną fizyczną lub prowadzeniem samochodu,<br>- reklama nie może zawierać stwierdzenia, że alkohol jest środkiem leczniczym, pobudzającym lub uspokajającym, ani też że pomaga rozwiązać osobiste problemy.<br>- reklama nie powinna zachęcać do nieumiarkowanego spożycia alkoholu ani też przedstawiać abstynencji lub umiarkowania w negatywnym świetle,<br>- nie powinno się kłaść przesadnego nacisku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego