Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tzn. że fakt ten nie musi być zgodny ze stanem obiektywnym), może on nadawać wiadomości fałszywe. Sytuacja taka występuje wtedy gdy kampania reklamowa kreuje obraz przekraczający realne właściwości promowanych desygnatów.

Wprowadzenie zasad regulujących przebieg komunikacji na poziomie nadrzędnym, określanym terminem dyskursu w odniesieniu do kompetencji komunikacyjnej, pozwala na uwzględnienie czynników kontekstowych oraz interpretację przekazów o wysokim stopniu złożoności strukturalnej, jakimi są komunikaty reklamowe. W odniesieniu do procesu reklamy utożsamianie dyskursu z tekstem werbalnym nie jest wystarczające ze względu na często stosowany ikoniczny zapis informacji. O ile struktura całej wiadomości ma w wypadku przekazów reklamowych złożony charakter związany z konwencjonalnym używaniem różnych
tzn. że fakt ten nie musi być zgodny ze stanem obiektywnym), może on nadawać wiadomości fałszywe. Sytuacja taka występuje wtedy gdy kampania reklamowa kreuje obraz przekraczający realne właściwości promowanych desygnatów. <br>&lt;page nr=36&gt;<br>Wprowadzenie zasad regulujących przebieg komunikacji na poziomie nadrzędnym, określanym terminem dyskursu w odniesieniu do kompetencji komunikacyjnej, pozwala na uwzględnienie czynników kontekstowych oraz interpretację przekazów o wysokim stopniu złożoności strukturalnej, jakimi są komunikaty reklamowe. W odniesieniu do procesu reklamy utożsamianie dyskursu z tekstem werbalnym nie jest wystarczające ze względu na często stosowany ikoniczny zapis informacji. O ile struktura całej wiadomości ma w wypadku przekazów reklamowych złożony charakter związany z konwencjonalnym używaniem różnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego