Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 18/05
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
utrzymać aparat kontroli. Tylko ok. 30 proc. pieniędzy z nałożonych opłat specjalnych wpływa do kas ZTM. - Utrzymanie aparatu kontroli kosztuje dwa razy więcej - ocenia Zdrojewski.

Trzeba fachowca

O dziwo, kontrolerzy nie są przeciwni zwolnieniom. Niezawodowi chcą utworzyć spółkę pracowniczą i stanąć do przetargu. Gdyby w przyszłości ZTM zrezygnował z zawodowych kontrolerów, to oni także przeszliby do firmy w pracowniczej. - O to będziemy walczyć - mówi Bogdan Bełczewski, przewodniczący komisji zakładowej NSZZ Solidarność 80.

Jego zdaniem firma, która zajmie się kontrolą, zatrudni obecnych kontrolerów. - W tym zawodzie potrzebni są fachowcy. Trzeba umieć wynegocjować z pasażerem opłatę specjalną lub okazanie dokumentów - mówi Bełczewski. - Kwestią
utrzymać aparat kontroli. Tylko ok. 30 proc. pieniędzy z nałożonych opłat specjalnych wpływa do kas ZTM. - Utrzymanie aparatu kontroli kosztuje dwa razy więcej - ocenia Zdrojewski.<br><br>Trzeba fachowca<br><br>O dziwo, kontrolerzy nie są przeciwni zwolnieniom. Niezawodowi chcą utworzyć spółkę pracowniczą i stanąć do przetargu. Gdyby w przyszłości ZTM zrezygnował z zawodowych kontrolerów, to oni także przeszliby do firmy w pracowniczej. - O to będziemy walczyć - mówi Bogdan Bełczewski, przewodniczący komisji zakładowej NSZZ Solidarność 80.<br><br>Jego zdaniem firma, która zajmie się kontrolą, zatrudni obecnych kontrolerów. - W tym zawodzie potrzebni są fachowcy. Trzeba umieć wynegocjować z pasażerem opłatę specjalną lub okazanie dokumentów - mówi Bełczewski. - Kwestią
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego