Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 11.24
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
piwo niż wódkę, choć i w przypadku wysokoprocentowych trunków 70 proc. sprzedawców nie spytało klientów o wiek. Grozi za to kara grzywny lub utrata koncesji na sprzedaż alkoholu.
Dzisiaj rusza kampania, która ma zachęcić sprzedawców do sprawdzania wieku klientów. Organizuje ją PARPA, finansuje przemysł browarniczy. - Nie wydaje mi się to kontrowersyjne - zapewnia Preisner. - Działamy w dobrej wierze. Browary wydały na tę akcję ponad 800 tys. zł. Nas nie byłoby na to stać.
Zupełnie inaczej widzą to choćby posłowie z Sejmowej Komisji Zdrowia. - Problemem sprzedaży alkoholu nieletnim trzeba się w końcu zająć, ale nie rozumiem, dlaczego na każdym plakacie informującym o akcji
piwo niż wódkę, choć i w przypadku wysokoprocentowych trunków 70 proc. sprzedawców nie spytało klientów o wiek. Grozi za to kara grzywny lub utrata koncesji na sprzedaż alkoholu.<br>Dzisiaj rusza kampania, która ma zachęcić sprzedawców do sprawdzania wieku klientów. Organizuje ją &lt;name type="org"&gt;PARPA&lt;/&gt;, finansuje przemysł browarniczy. - Nie wydaje mi się to kontrowersyjne - zapewnia &lt;name type="person"&gt;Preisner&lt;/&gt;. - Działamy w dobrej wierze. Browary wydały na tę akcję ponad 800 tys. zł. Nas nie byłoby na to stać.<br>Zupełnie inaczej widzą to choćby posłowie z &lt;name type="org"&gt;Sejmowej Komisji Zdrowia&lt;/&gt;. - Problemem sprzedaży alkoholu nieletnim trzeba się w końcu zająć, ale nie rozumiem, dlaczego na każdym plakacie informującym o akcji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego