Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikatów kampanii.
Ponadto percepcje wiadomości reklamowej utrudniają jeszcze dwa fakty: przekazy mają niezwykle ograniczoną pojemność, a ich dotarcie do odbiorcy jest silnie zakłócane przez inne wiadomości lub elementy sytuacji. Ograniczona pojemność komunikatów reklamowych jest efektem dwóch podstawowych czynników. Po pierwsze, reklama jest płatną formą komunikacji i ten fakt ma charakter konwencjonalny. Po drugie, silnie ograniczona pojemność wiadomości wynika ze struktury bloków reklamowych. Powoduje ona silne skupienie wielu skondensowanych przekazów w przestrzeni zdecydowanie wydzielonej z merytorycznego pasma informacyjnego. Siłą rzeczy - przekazy stają się wobec siebie niezwykle konkurencyjne, nie tylko pod względem treści i formy, ale też sposobu dotarcia do odbiorcy. Ograniczona pojemność
komunikatów kampanii. <br>Ponadto percepcje wiadomości reklamowej utrudniają jeszcze dwa fakty: przekazy mają niezwykle ograniczoną pojemność, a ich dotarcie do odbiorcy jest silnie zakłócane przez inne wiadomości lub elementy sytuacji. Ograniczona pojemność komunikatów reklamowych jest efektem dwóch podstawowych czynników. Po pierwsze, reklama jest płatną formą komunikacji i ten fakt ma charakter konwencjonalny. Po drugie, silnie ograniczona pojemność wiadomości wynika ze struktury bloków reklamowych. Powoduje ona silne skupienie wielu skondensowanych przekazów w przestrzeni zdecydowanie wydzielonej z merytorycznego pasma informacyjnego. Siłą rzeczy - przekazy stają się wobec siebie niezwykle konkurencyjne, nie tylko pod względem treści i formy, ale też sposobu dotarcia do odbiorcy. Ograniczona pojemność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego