Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
międzynarodowa opinia publiczna jest
nieustannie bombardowana sloganem o najlepszej jakości produktów made in
Germany. Skutki są widoczne - Niemcy są mistrzami świata w eksporcie,
wyprzedzając USA i Japonię.
Jak wypromować Polskę? Na początku sierpnia Rada Ministrów przyjęła
opracowany przez resorty gospodarki i finansów program poprawy sytuacji w
handlu zagranicznym. Ministerstwo Gospodarki, korzystając z Internetu,
zamierza stworzyć nowy system informacji pomocny przedsiębiorcom, także
małym, którzy poważnie myślą o eksporcie swoich towarów. Działania
"sanacyjne" planują także inne instytucje. - Potrzebujemy towaru, który
byłby flagowym produktem polskiego eksportu, jak niegdyś wódka "Wyborowa"
- mówi dyrektor Mitroczuk. Świetność "Wyborowej" to jednak dość już
odległa przeszłość. - Wykreowanie nowego produktu
międzynarodowa opinia publiczna jest<br>nieustannie bombardowana sloganem o najlepszej jakości produktów made in<br>Germany. Skutki są widoczne - Niemcy są mistrzami świata w eksporcie,<br>wyprzedzając USA i Japonię.<br>Jak wypromować Polskę? Na początku sierpnia Rada Ministrów przyjęła<br>opracowany przez resorty gospodarki i finansów program poprawy sytuacji w<br>handlu zagranicznym. Ministerstwo Gospodarki, korzystając z Internetu,<br>zamierza stworzyć nowy system informacji pomocny przedsiębiorcom, także<br>małym, którzy poważnie myślą o eksporcie swoich towarów. Działania<br>"sanacyjne" planują także inne instytucje. - Potrzebujemy towaru, który<br>byłby flagowym produktem polskiego eksportu, jak niegdyś wódka "Wyborowa"<br>- mówi dyrektor Mitroczuk. Świetność "Wyborowej" to jednak dość już<br>odległa przeszłość. - Wykreowanie nowego produktu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego