Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek Avon Color, Color Trend, Solution, Anew, Naturals, Aqua, Advance Techniques, Herbal Care, Skin Soft i On Duty? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku i to już nie tylko w sprzedaży bezpośredniej, ale również lidera na rynku kosmetycznym w ogóle oraz lidera wśród firm wspomagających walkę z rakiem piersi?
Hity I kwartału - nowa woda toaletowa Wink czy strategiczna nowość z linii Anew - Retroactive+ już czekają, aby zająć czołowe pozycje pod względem sprzedaży w 2004 roku. Nowości, wsparcie marketingowe, inwestycje, reklamy, superoferty, próbki, dodatkowe strony i atrakcje w 13
z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek &lt;name type="org"&gt;Avon&lt;/&gt; Color, &lt;name type="prod"&gt;Color Trend&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Solution&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Anew&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Naturals&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Aqua&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Advance Techniques&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Herbal Care&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Skin Soft&lt;/&gt; i &lt;name type="prod"&gt;On Duty&lt;/&gt;? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku i to już nie tylko w sprzedaży bezpośredniej, ale również lidera na rynku kosmetycznym w ogóle oraz lidera wśród firm wspomagających walkę z rakiem piersi?<br>Hity I kwartału - nowa woda toaletowa &lt;name type="prod"&gt;Wink&lt;/&gt; czy strategiczna nowość z linii &lt;name type="prod"&gt;Anew&lt;/&gt; - &lt;name type="prod"&gt;Retroactive+&lt;/&gt; już czekają, aby zająć czołowe pozycje pod względem sprzedaży w 2004 roku. Nowości, wsparcie marketingowe, inwestycje, reklamy, superoferty, próbki, dodatkowe strony i atrakcje w 13
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego