Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 12.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
swobodnie panuje nad głosem, fortepianem, elektroniką, komputerem, jazzem...". (Tomasz Cyz)

"Jeden z najciekawszych twórców młodego pokolenia, działa w sferze nowych technologii, realizuje przedsięwzięcia artystyczne o charakterze interdyscyplinarnym". (Mieczysław Kominek)

"Jego ťmonada 3Ť stanowiła jeden z najjaśniejszych punktów tegorocznej Warszawskiej Jesieni". (Jacek Marczyński)

O Agacie Zubel:

"Fenomenalnie śpiewająca wyśmienita kompozytorka. Jej kreacje śpiewacze podczas tegorocznej Warszawskiej Jesieni były objawieniem. Ta dziewczyna ma w sobie charyzmę: bierze publiczność za łeb i nie puszcza do ostatniego jej tchnienia i swego (zapisanego w partyturze)". (Andrzej Chłopecki)

"Jej ťwarszawskojesiennaŤ kreacja w DW9 ťpuppe/tulpeŤ Bernharda Langa zapamiętana zostanie na długo. Jej sopran stawał się altem, twarz
swobodnie panuje nad głosem, fortepianem, elektroniką, komputerem, jazzem...". (Tomasz Cyz)&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;"Jeden z najciekawszych twórców młodego pokolenia, działa w sferze nowych technologii, realizuje przedsięwzięcia artystyczne o charakterze interdyscyplinarnym". (Mieczysław Kominek)&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;"Jego ťmonada 3Ť stanowiła jeden z najjaśniejszych punktów tegorocznej Warszawskiej Jesieni". (Jacek Marczyński)&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;O Agacie Zubel:&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;"Fenomenalnie śpiewająca wyśmienita kompozytorka. Jej kreacje śpiewacze podczas tegorocznej Warszawskiej Jesieni były objawieniem. Ta dziewczyna ma w sobie charyzmę: bierze publiczność za łeb i nie puszcza do ostatniego jej tchnienia i swego (zapisanego w partyturze)". (Andrzej Chłopecki)&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;"Jej &lt;orig&gt;ťwarszawskojesiennaŤ&lt;/&gt; kreacja w DW9 ťpuppe/tulpeŤ Bernharda Langa zapamiętana zostanie na długo. Jej sopran stawał się altem, twarz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego