Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
aż 140 KM, a rozpędzał limuzynę do prędkości 124 km/h! Albo limuzyna C z 1934 (fot. 3): 8 cylindrów, 5 l pojemności, 160 KM i maksymalna prędkość ponad 160 km/h. Nie trzeba chyba dodawać, że każdy z tych samochodów musiał być kabrioletem, by wszyscy przechodnie mogli podziwiać wspaniałe kreacje dam i nienaganne kroje smokingów ich partnerów. Także wersje sportowe (50 sports roadster z 1935 roku -fot. 1 i 500 K special roadster z 1936 -fot. 4) kabrioletów Mercedesa wyglądały nie gorzej niż naszyjniki ich właścicielek. Silniki o mocy 55 czy 65 KM nie gwarantowały tym autkom sukcesu w wyścigach
aż 140 KM, a rozpędzał limuzynę do prędkości 124 km/h! Albo limuzyna C z 1934 (fot. 3): 8 cylindrów, 5 l pojemności, 160 KM i maksymalna prędkość ponad 160 km/h. Nie trzeba chyba dodawać, że każdy z tych samochodów musiał być kabrioletem, by wszyscy przechodnie mogli podziwiać wspaniałe kreacje dam i nienaganne kroje smokingów ich partnerów. Także wersje sportowe (50 sports roadster z 1935 roku -fot. 1 i 500 K special roadster z 1936 -fot. 4) kabrioletów Mercedesa wyglądały nie gorzej niż naszyjniki ich właścicielek. Silniki o mocy 55 czy 65 KM nie gwarantowały tym autkom sukcesu w wyścigach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego