Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
klubów i kilkutysięcznych hal koncertowych na stadiony.
Pierwszą supergrupą nowej rzeczywistości był kwartet Crosby, Stills, Nash & Young, który swój drugi koncert dał na festiwalu Woodstock, nagrywał jeszcze protest songi, ale wylansował ciepłe, akustyczne brzmienie, które łagodziło nastroje. Dodatkowo, na trzech albumach, wliczając w to debiut nagrany jeszcze bez Younga, zarobił krocie. Początek lat siedemdziesiątych przyniósł na amerykańskich listach falę nowych trubadurów, którzy niewiele mieli wspólnego z wojowniczym usposobieniem Boba Dylana czy Joan Baez, a szli drogą wyznaczoną przez duet Simon & Garfunkel, który przestał właśnie istnieć. Ameryka chciała słodko brzmiących wokalistek i wokalistów pokroju Jamesa Taylora, Lindy Ronstadt, CarIy Simon, Neila Diamonda
klubów i kilkutysięcznych hal koncertowych na stadiony.<br>Pierwszą supergrupą nowej rzeczywistości był kwartet Crosby, Stills, Nash &amp; Young, który swój drugi koncert dał na festiwalu Woodstock, nagrywał jeszcze protest songi, ale wylansował ciepłe, akustyczne brzmienie, które łagodziło nastroje. Dodatkowo, na trzech albumach, wliczając w to debiut nagrany jeszcze bez Younga, zarobił krocie. Początek lat siedemdziesiątych przyniósł na amerykańskich listach falę nowych trubadurów, którzy niewiele mieli wspólnego z wojowniczym usposobieniem Boba Dylana czy Joan Baez, a szli drogą wyznaczoną przez duet Simon &amp; Garfunkel, który przestał właśnie istnieć. Ameryka chciała słodko brzmiących wokalistek i wokalistów pokroju Jamesa Taylora, Lindy Ronstadt, CarIy Simon, Neila Diamonda
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego