Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Warszawski Teatr Wielki Trelińskiego do tej pory nie rozpieszczał. Jego spektakle grane były bardzo rzadko: raz, dwa razy w miesiącu, od dotychczasowego dyrektora artystycznego Jacka Kaspszyka nie otrzymał zamówienia na nową produkcję. - Kaspszyk, znany w świecie dyrygent, wydobył zespół z zapaści muzycznej, ale na reżyserów wybierał twórców raczej nijakich - mówi krytyk związany z Operą Narodową. Treliński zapowiada, że rewolucji w Teatrze Wielkim nie zrobi. - To największy teatr operowy w kraju i wiem, że nie mogę układać programu, kierując się tylko tym, co mi się podoba - zapewnia. Co mówi o swoim programie? - Chcę, żeby opery w Teatrze Wielkim powstawały z tego, co
Warszawski Teatr Wielki Trelińskiego do tej pory nie rozpieszczał. Jego spektakle grane były bardzo rzadko: raz, dwa razy w miesiącu, od dotychczasowego dyrektora artystycznego Jacka Kaspszyka nie otrzymał zamówienia na nową produkcję. - Kaspszyk, znany w świecie dyrygent, wydobył zespół z zapaści muzycznej, ale na reżyserów wybierał twórców raczej nijakich - mówi krytyk związany z Operą Narodową. Treliński zapowiada, że rewolucji w Teatrze Wielkim nie zrobi. - To największy teatr operowy w kraju i wiem, że nie mogę układać programu, kierując się tylko tym, co mi się podoba - zapewnia. Co mówi o swoim programie? - Chcę, żeby opery w Teatrze Wielkim powstawały z tego, co
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego