Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
kuchennymi gadżetami, które można dostać po przysłaniu kolejnej partii kodów (np. za 20 zupek w proszku przysługuje zapalniczka do kuchenki gazowej). Wszystkie gospodynie dostają też raz na kwartał broszurę z przepisami kulinarnymi i próbki towarów. - Tu chodzi o wizerunek. Chcemy, by panie postrzegały Winiary jako przyjaznego doradcę, który pomaga w kuchni. Być może nasi lojalni konsumenci nie otrzymują od nas wiele, ale trzeba pamiętać, że zupa w proszku kosztuje 1,50 zł - mówi Monika Jusińska, szefowa marketingu Winiar. Na razie dodatkowa sprzedaż, która jest zasługą członkiń klubu, zaledwie pokrywa koszty jego funkcjonowania. W przyszłości może być oczywiście lepiej.

Swoich najlepszych klientów
kuchennymi gadżetami, które można dostać po przysłaniu kolejnej partii kodów (np. za 20 zupek w proszku przysługuje zapalniczka do kuchenki gazowej). Wszystkie gospodynie dostają też raz na kwartał broszurę z przepisami kulinarnymi i próbki towarów. - Tu chodzi o wizerunek. Chcemy, by panie postrzegały Winiary jako przyjaznego doradcę, który pomaga w kuchni. Być może nasi lojalni konsumenci nie otrzymują od nas wiele, ale trzeba pamiętać, że zupa w proszku kosztuje 1,50 zł - mówi Monika Jusińska, szefowa marketingu Winiar. Na razie dodatkowa sprzedaż, która jest zasługą członkiń klubu, zaledwie pokrywa koszty jego funkcjonowania. W przyszłości może być oczywiście lepiej.<br><br>Swoich najlepszych klientów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego