Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
próby wejścia ze swym piwem na rynek niemiecki.
Uwarunkowaniami kulturowymi tłumaczy się też mierny sukces przedsięwzięcia Eurodisneyland pod Paryżem. Francuzi będący narodem indywidualistów, nie lubą spędzać czasu w ten sposób, że kierują się do jednego miejsca, gdzie są "prowadzeni za rękę" i zwiedzają jakieś obiekty oprowadzani przez przewodnika.
Przedstawiając otoczenie kulturowe marketingu w krajach Unii Europejskiej warto jeszcze zwrócić uwagę na taki czynnik, jak kultura organizacji. Podstawowe wspólne cechy kultury organizacji przedsiębiorstw europejskich to: rozumienie i respektowanie różnic, uważanie się za integralną część społeczeństwa, co się przejawia w:
- działaniu w sposób społecznie odpowiedzialny,
- traktowaniu zysku jako jednego z głównych, ale nie
próby wejścia ze swym piwem na rynek niemiecki.<br>Uwarunkowaniami kulturowymi tłumaczy się też mierny sukces przedsięwzięcia Eurodisneyland pod Paryżem. Francuzi będący narodem indywidualistów, nie lubą spędzać czasu w ten sposób, że kierują się do jednego miejsca, gdzie są "prowadzeni za rękę" i zwiedzają jakieś obiekty oprowadzani przez przewodnika.<br>Przedstawiając otoczenie kulturowe marketingu w krajach Unii Europejskiej warto jeszcze zwrócić uwagę na taki czynnik, jak kultura organizacji. Podstawowe wspólne cechy kultury organizacji przedsiębiorstw europejskich to: rozumienie i respektowanie różnic, uważanie się za integralną część społeczeństwa, co się przejawia w:<br>- działaniu w sposób społecznie odpowiedzialny,<br>- traktowaniu zysku jako jednego z głównych, ale nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego