Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
kończyłby bieg na Dworcu Zachodnim, choć zdaniem specjalistów korzystniejsze byłoby doprowadzenie linii do zlikwidowanego obecnie Dworca Głównego (pasażerowie mieliby o wiele więcej możliwości przesiadek).

Cała trasa miałaby 14 przystanków (te z trasy do Radomia i nowe w Jeziornie, Skolimowie, Piasecznie, Mysiadle), podróż trwałaby ok. 35 minut. W godzinach szczytu autobusy kursowałyby co 20-25 minut, poza szczytem co godzinę. - Pociągi z węglem jeździłyby poza godzinami szczytu i nocą - wyjaśnia Janusz Szkopiński z Kolprojektu. - W ten sposób dałoby się pogodzić transport do elektrociepłowni i ruch pasażerski.

Aby po torach elektrociepłowni mogło jeździć Metro II trzeba zbudować przystanki, unowocześnić urządzenia sterowania ruchem, kupić
kończyłby bieg na Dworcu Zachodnim, choć zdaniem specjalistów korzystniejsze byłoby doprowadzenie linii do zlikwidowanego obecnie Dworca Głównego (pasażerowie mieliby o wiele więcej możliwości przesiadek). <br><br>Cała trasa miałaby 14 przystanków (te z trasy do Radomia i nowe w Jeziornie, Skolimowie, Piasecznie, Mysiadle), podróż trwałaby ok. 35 minut. W godzinach szczytu autobusy kursowałyby co 20-25 minut, poza szczytem co godzinę. - Pociągi z węglem jeździłyby poza godzinami szczytu i nocą - wyjaśnia Janusz Szkopiński z Kolprojektu. - W ten sposób dałoby się pogodzić transport do elektrociepłowni i ruch pasażerski. <br><br>Aby po torach elektrociepłowni mogło jeździć Metro II trzeba zbudować przystanki, unowocześnić urządzenia sterowania ruchem, kupić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego