Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
do celów organizacji, wpływu na rynek. Wszystkie jednostki i wszyscy pracownicy uczestniczą w kształtowaniu oferty rynkowej, a strategia marketingowa stanowi podstawę strategii organizacji. Omawiana metoda polega na włączeniu celów, zadań, funkcji i instrumentów marketingowych do całokształtu procesów zarządzania organizacją.
- Metoda zarządzania przez jakość. Jest to metoda wywodząca się z obszaru kwalitologii, niedostatecznie rozwinięta na gruncie nauk organizacji i zarządzania. Filozofia tej metody sprowadza się do wyrażania wszystkich elementów zarządzania za pomocą kategorii jakościowych oraz powszechnego zastosowania strategii projakościowej. Doskonaleniu tej metody poświęcona jest niniejsza książka.
- Metoda zarządzania nakazowo-rozdzielczego. Sedno metody tkwi w odgórnym formułowaniu celów i zadań, przydzielaniu potrzebnych środków
do celów organizacji, wpływu na rynek. Wszystkie jednostki i wszyscy pracownicy uczestniczą w kształtowaniu oferty rynkowej, a strategia marketingowa stanowi podstawę strategii organizacji. Omawiana metoda polega na włączeniu celów, zadań, funkcji i instrumentów marketingowych do całokształtu procesów zarządzania organizacją.<br>- Metoda zarządzania przez jakość. Jest to metoda wywodząca się z obszaru kwalitologii, niedostatecznie rozwinięta na gruncie nauk organizacji i zarządzania. Filozofia tej metody sprowadza się do wyrażania wszystkich elementów zarządzania za pomocą kategorii jakościowych oraz powszechnego zastosowania strategii projakościowej. Doskonaleniu tej metody poświęcona jest niniejsza książka.<br>- Metoda zarządzania nakazowo-rozdzielczego. Sedno metody tkwi w odgórnym formułowaniu celów i zadań, przydzielaniu potrzebnych środków
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego