Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
mln euro pożyczył EBOR), kierowcy mają jednak zastrzeżenia do nawierzchni. Miała ona wytrzymać 8-10 lat, tymczasem w kilku miejscach zdążyła się już - wskutek szkód górniczych - pofałdować. Samochody podskakują także na kilku wiaduktach, gdzie źle wykonano dylatacje. Jeszcze długo przed przejęciem trasy od nadzorującej remont Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych koncesjonariusz kwestionował jakość prac, a jedną z przyczyn opóźnienia przedsięwzięcia była konieczność usunięcia licznych niedoróbek powstałych przed rozpoczęciem budowy punktów poboru opłat. Bramki do inkasowania należności ustawiono w dwóch miejscach: w Brzęczkowicach od strony Katowic oraz w Balicach od strony Krakowa. Połowę będzie się płacić przy wjeździe na autostradę, połowę przy wyjeździe
mln euro pożyczył EBOR), kierowcy mają jednak zastrzeżenia do nawierzchni. Miała ona wytrzymać 8-10 lat, tymczasem w kilku miejscach zdążyła się już - wskutek szkód górniczych - pofałdować. Samochody podskakują także na kilku wiaduktach, gdzie źle wykonano dylatacje. Jeszcze długo przed przejęciem trasy od nadzorującej remont Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych koncesjonariusz kwestionował jakość prac, a jedną z przyczyn opóźnienia przedsięwzięcia była konieczność usunięcia licznych niedoróbek powstałych przed rozpoczęciem budowy punktów poboru opłat. Bramki do inkasowania należności ustawiono w dwóch miejscach: w Brzęczkowicach od strony Katowic oraz w Balicach od strony Krakowa. Połowę będzie się płacić przy wjeździe na autostradę, połowę przy wyjeździe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego