Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
czeka seria niebezpiecznych przygód w różnych częściach świata. Wiele z nich rozegra się w Egipcie, zwiedziesz więc piramidy i poskaczesz po olbrzymim Sfinksie! Tym razem poszukiwany jest tajemniczy artefakt. Od jego znalezienia (lub nie) zależy oczywiście przyszłość świata i ludzkości. W nowym TR IV Lara zyskała kilka nowych umiejętności, np. łączenia przedmiotów (np. rewolwer + celownik optyczny) w perfekcyjne narzędzia mordu. Nadal świetnie się bije, a to w końcu najważniejsze. Ale Tomb Raider IV to nie tylko nowe przygody, to także szereg nowinek technicznych. Zaskakuje zwłaszcza grafika 3D: woda w TR IV jest przejrzysta, las zielony i szumiący, a stare świątynie naprawdę
czeka seria niebezpiecznych przygód w różnych częściach świata. Wiele z nich rozegra się w Egipcie, zwiedziesz więc piramidy i poskaczesz po olbrzymim Sfinksie! Tym razem poszukiwany jest tajemniczy artefakt. Od jego znalezienia (lub nie) zależy oczywiście przyszłość świata i ludzkości. W nowym TR IV Lara zyskała kilka nowych umiejętności, np. łączenia przedmiotów (np. rewolwer + celownik optyczny) w perfekcyjne narzędzia mordu. Nadal świetnie się bije, a to w końcu najważniejsze. Ale Tomb Raider IV to nie tylko nowe przygody, to także szereg nowinek technicznych. Zaskakuje zwłaszcza grafika 3D: woda w TR IV jest przejrzysta, las zielony i szumiący, a stare świątynie naprawdę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego