Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 22.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
obciążony, mimo wzmocnień nie wytrzyma przejazdu prawie 80 tys. samochodów na dobę. Tyle właśnie aut pokonywało każdego dnia Aleje Jerozolimskie przed zamknięciem estakady. Wyniki ekspertyzy IBDiM trafiły wczoraj do Zarządu Dróg Miejskich i do ratusza. Dzisiaj będą je omawiać prezydent Warszawy Wojciech Kozak i wiceprezydenci. Opinię zarządu miasta powinniśmy poznać lada dzień. - W grę wchodzą dwa rozwiązania. Po pierwsze, konstrukcja może zostać częściowo otwarta i ruch w obu kierunkach puszczony jedną estakadą. Po drugie, miasto może zdecydować się na budowę dwóch tymczasowych przepraw i tamtędy skierować samochody. W tej chwili nie da się ostatecznie stwierdzić, które rozwiązanie zostanie wybrane - tłumaczy Małgorzata Gajewska
obciążony, mimo wzmocnień nie wytrzyma przejazdu prawie 80 tys. samochodów na dobę. Tyle właśnie aut pokonywało każdego dnia Aleje Jerozolimskie przed zamknięciem estakady. Wyniki ekspertyzy IBDiM trafiły wczoraj do Zarządu Dróg Miejskich i do ratusza. Dzisiaj będą je omawiać prezydent Warszawy Wojciech Kozak i wiceprezydenci. Opinię zarządu miasta powinniśmy poznać lada dzień. - W grę wchodzą dwa rozwiązania. Po pierwsze, konstrukcja może zostać częściowo otwarta i ruch w obu kierunkach puszczony jedną estakadą. Po drugie, miasto może zdecydować się na budowę dwóch tymczasowych przepraw i tamtędy skierować samochody. W tej chwili nie da się ostatecznie stwierdzić, które rozwiązanie zostanie wybrane - tłumaczy Małgorzata Gajewska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego