Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
PublicidaMd (Hiszpania), Direct Mail Services Standards Board DMSSB (Wielka Brytania), Stichting Reclame Code SRC (Holandia).
EASA umożliwia rozstrzyganie sporów w skali międzynarodowej. Przykładami takiej działalności mogą być następujące sytuacje.
1. Pewna irlandzka firma sprzedaży wysyłkowej kierowała z terytorium Holandii listy reklamowe do nabywców we Francji, w których obiecywała wysyłkę "darmowych łańcuszków" i pobierała opłatę tylko za opakowanie i inne koszty własne w wysokości 350FRF. Francuscy konsumenci zwrócili się ze skargą do swej krajowej organizacji do samokontroli reklamy, a ta przy współudziale EASA dotarła do firmy irlandzkiej i doprowadzono do tego, że tego typu reklama już się nie pojawiła.
2. Amerykańskie biuro
PublicidaMd (Hiszpania), Direct Mail Services Standards Board DMSSB (Wielka Brytania), Stichting Reclame Code SRC (Holandia).<br>EASA umożliwia rozstrzyganie sporów w skali międzynarodowej. Przykładami takiej działalności mogą być następujące sytuacje.<br>1. Pewna irlandzka firma sprzedaży wysyłkowej kierowała z terytorium Holandii listy reklamowe do nabywców we Francji, w których obiecywała wysyłkę "darmowych łańcuszków" i pobierała opłatę tylko za opakowanie i inne koszty własne w wysokości 350FRF. Francuscy konsumenci zwrócili się ze skargą do swej krajowej organizacji do samokontroli reklamy, a ta przy współudziale EASA dotarła do firmy irlandzkiej i doprowadzono do tego, że tego typu reklama już się nie pojawiła.<br>2. Amerykańskie biuro
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego