Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
z mikrofonem, robił błyskawiczny obrót i zanim mikrofon uderzył o podłogę, chwytał go tuż nad ziemią. Następnie wybijał się w górę, a lądując wykonywał perfekcyjny szpagat. Częstym wariantem zakończenia piosenki był ślizg na kolanach przez pół sceny. Dzięki popisom scenicznym (dzisiaj kopiowanym między innymi przez Michaela Jacksona) już na początku lat sześćdziesiątych Brown zyskał pierwszy ze swoich przydomków - Mr. Dynamite (Pan Dynamit) .
Gerri Hirshey z magazynu "Rolling Stone" napisał: "Koncert Jamesa Browna bazował na napięciu wywołanym przez przeciwieństwa. Nienaganna precyzja jego wyfraczonej grupy bywała przyćmiona przez dziki, zabójczy krzyk lidera. Ta pomysłowa formuła łączyła elegancję ze znojem. James Brown rozpoczynał wystęP
z mikrofonem, robił błyskawiczny obrót i zanim mikrofon uderzył o podłogę, chwytał go tuż nad ziemią. Następnie wybijał się w górę, a lądując wykonywał perfekcyjny szpagat. Częstym wariantem zakończenia piosenki był ślizg na kolanach przez pół sceny. Dzięki popisom scenicznym (dzisiaj kopiowanym między innymi przez Michaela Jacksona) już na początku lat sześćdziesiątych Brown zyskał pierwszy ze swoich przydomków - Mr. Dynamite (Pan Dynamit) .<br>Gerri Hirshey z magazynu "Rolling Stone" napisał: "Koncert Jamesa Browna bazował na napięciu wywołanym przez przeciwieństwa. Nienaganna precyzja jego wyfraczonej grupy bywała przyćmiona przez dziki, zabójczy krzyk lidera. Ta pomysłowa formuła łączyła elegancję ze znojem. James Brown rozpoczynał wystęP
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego