Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Flis z firmy doradczej Ernst & Young uważa, że bardziej prawdopodobny jest pierwszy scenariusz. - Konkurencja jest ostra. Nie można się reklamować w mediach, więc jeśli kolorowe alkohole mają zdobyć sympatię klientów, to trzeba przekonać ich niższą ceną. Łatwo nie będzie. Zgodnie z unijnym prawem po 1 maja każdy z nas może legalnie przywieźć zza granicy do 10 litrów mocnych alkoholi, 90 litrów wina i ponad 200 puszek piwa do własnego użytku. Zapowiada się ostra walka o to, co trafi do kieliszków i szklanek.

Te zmiany mogą uderzyć w krajowych producentów wódki. Jeszcze do niedawna ich sytuacja była dramatyczna. Niektóre z niesprywatyzowanych Polmosów
Flis z firmy doradczej Ernst &amp; Young uważa, że bardziej prawdopodobny jest pierwszy scenariusz. - Konkurencja jest ostra. Nie można się reklamować w mediach, więc jeśli kolorowe alkohole mają zdobyć sympatię klientów, to trzeba przekonać ich niższą ceną. Łatwo nie będzie. Zgodnie z unijnym prawem po 1 maja każdy z nas może legalnie przywieźć zza granicy do 10 litrów mocnych alkoholi, 90 litrów wina i ponad 200 puszek piwa do własnego użytku. Zapowiada się ostra walka o to, co trafi do kieliszków i szklanek.<br><br>Te zmiany mogą uderzyć w krajowych producentów wódki. Jeszcze do niedawna ich sytuacja była dramatyczna. Niektóre z niesprywatyzowanych Polmosów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego