pomysłów jest osobą najbardziej twórczą, klasa porównuje jeszcze ilość pomysłów osób najbardziej twórczych z ilością pomysłów wytworzonych przez całą klasę, nauczyciel podkreśla większe efekty pracy całej klasy)<br>2<br>Gdyby "Drzewo" było tematem lekcji: -<br>ˇ języka polskiego,<br>ˇ języka angielskiego,<br>ˇ matematyki,<br>ˇ historii,<br>ˇ geografii,<br>ˇ przyrody,<br>ˇ plastyki,<br>ˇ muzyki,<br>ˇ techniki,<br>ˇ informatyki,<br>ˇ religii,<br>ˇ godziny wychowawczej,<br>ˇ wychowania fizycznego,<br>ˇ lekcji bibliotecznej,<br>ˇ wychowania do życia w rodzinie <br>ˇ innego przedmiotu oraz zajęć różnych Kół zainteresowań<br>Uczniowie w małych grupkach opracowują i zapisują:<br>ˇ propozycje rozwinięcia tematu na lekcjach poszczególnych przedmiotów,<br>ˇ propozycje zadań do wykonania na zajęciach,<br>ˇ propozycje prac domowych itp. <br>Następnie prezentują i omawiają. <br>Nauczyciel rozdziela tematy proporcjonalnie , np. po 2-3 lub